






היכל התרבות ברחובות אירח אמש (ראשון 12/11) לראשונה את עמיר בניון בהופעת בכורה עם תזמורת "פירקת אלנור" למוסיקה קלאסית מזרחית.
לקהל הרב שגדש את ההיכל ציפתה הפתעה - לראשונה על הבמה ביצע עמיר שירים בערבית של עבד אלואהב ופריד אל אטרש והוסיף להם את להיטיו הידועים והאהובים והקהל יצא מגדרו.
הערב המוצלח היה תודות לחבר המועצה ומחזיק תיק מורשת ישראל אמיתי כהן אשר עשה מאמצים אדירים על מנת להביא את המופע הזה לעיר רחובות,
ולעודד עמרם מחזיק תיק תרבות ולראש העיר מר רחמים מלול שהכירו בחשיבות ובייחוד של הפקת המקור הזו והרימו את הכפפה.
להצטרפות לוואטסאפ חדשות רחובות להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
