



הישג נהדר לבית ספר רמון שזכה בפעם השנייה ברציפות במקום הראשון במירוץ העממי בין כלל בתי הספר במחוז מרכז שנערך היום(רביעי) בראשון לציון. במסגרת מרוצי השדה לכיתות ה'-ו' התבקשו הרצים מבתי הספר השונים לרוץ כקבוצה תוך העברת מסרים חברתיים-חינוכיים.
כאמור, גם השנה הצליח בית הספר ע"ש אילן רמון לחצות את קו הגמר במקום הראשון, זו שנה שנייה ברציפות ולזכות בגביע הנכסף
קארין ברגינסקי יו"ר הנהגת הורים וועד מוסדי
"אנו גאים בתלמידנו . שאפו!. הבאתם גאווה ענקית לביה"ס רמון"
להצטרפות לוואטסאפ חדשות רחובות להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה