
בין מוצאי שבת ליום ראשון 20/11/16 כנראה סביב השעה 01:00 פרצו לבית הכנסת הראשי של חסידות קרעטשניף ברחובות וגנבו את קופות הצדקה.
בבדיקת מצלמת האבטחה הבחינו החסידים בנערים הפורצים לבית הכנסת, והחסידות נערכה למבצע בילוש, תמונות הנערים החשודים הופצו בקבוצות הווטסאפ של הציבור החרדי, וכמו בסרט בלשי תוך פרק זמן סביר זוהו החשודים וכעת בחסידות מתכוונים לגשת לתחנת המשטרה ולמסור לשוטרים את פרטי החשודים.
הערה
טשטשנו את פני החשודים כדי לא לשבש את חקירת המשטרה
להצטרפות לוואטסאפ חדשות רחובות להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה