




















אמש ביום ראשון 20/11/16 בבית יד לבנים הוקרנו סרטים שהכינו בני משפחות השכול . לאחר שנה של למידה והכנה שתוצאתו. בחמישה סרטים אישיים שכל אח יצר על אחיו.
השתתפו בערב הקרנת הבכורה מ"מ מקום ראש העיר מר בן ציון שרעבי .
יו"ר יד לבנים רחובות יוסקה וורבר שיפרה כהן מנהלת הפרוייקט וכל מי שהיה מעורב בהפקת הסרטים, יענקל'ה שמעוני. מפיק צלם ובמאי כוכי שלזינגר פסיכוטרפיבטית ומנחת קבוצות. והאחים המשתתפים אבי דרימר ליזה.... עליזה.... יעל..... ואורי נתני. בני משפחה חברים ומוקירים.
להצטרפות לוואטסאפ חדשות רחובות להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה