




מועצת התלמידים של קרית החינוך דה שליט ברחובות התגייסה למען לוחמי האש שבתחנת הכיבוי ברחובות , כחלק מהערכה גדולה והרצון להוקיר להם על פועלם של לוחמי האש בגל השריפות שפקד את ישראל בשבוע האחרון.הגיעו התלמידים לשערי התחנה שברשותם חבילות שי והן מכתבי תודה שרשמו מספר תלמידים לטובת 14 הכבאים ששהו בשטח באזור חיפה מיום חמישי שעבר ועד יום שני
להצטרפות לוואטסאפ חדשות רחובות להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה