











שלשום(שבת)סיימה הנבחרת הבוגרת של מכבי וייסגל רחובות את השתתפותה בתחרות "גביע המילניום 2016" שהתקיימה בקרית ביאליק. 10 שחיינים משורות האגודה לקחו חלק בתחרות שנמשכה 3 ימים ומשמשת הכנה אחרונה לאליפות החורף שתתקיים בסוף החודש בבריכה הלאומית בוינגייט.
במהלך התחרות שהוגדרה כמוצלחת מאוד , הושגו מספר רב של שיאים אישיים ושיאי שליחים שהבולט בהם 4X100 חופשי לבוגרים. שחייני רחובות בהרכב מרק מילר, איתי פרבר, ניר דירבה וירין הרשקו קבעו 3:40.61.
איתי פרבר הוא מצטיין התחרות של האגודה כשקבע ב-50 פרפר 25.83 שניות וזכה במדליית כסף. פרבר, גם סיים 100 חופשי ב-53.89 שניות וסגר תחרות מוצלות מבחינתו באופן אישי .
תוצאות בולטות נוספות:
מרק מילר שחה 100 גב ב-59.94 שניות. ירין הרשקו סיים 100 פרפר ב-1:01.68 דקות ו-100 גב ב-1:03.10. ניר דירבה צלח 100 גב ב-1:01.34. שי ספיבק שחה 200 חופשי ב-2:09.15 דקות.
גם השחיינים הצעירים של המועדון קצרו פירות ביום שישי האחרון בשעה שנטלו חלק בליגת שחייה בכיף שנערכה ברעות.
קבוצות- ברקודה, דג פטיש ודג חרב , חזרו עם הרבה שיאים אישיים ומדליות.
להצטרפות לוואטסאפ חדשות רחובות להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה