
היום (7/12/16) נערך טקס קביעת מזוזות במשרדים החדשים של תחנת כיבוי אש ברחובות לאחר שבחודש אפריל השנה התחילו את שיפוץ התחנה. הטקס נערך בנוכחות עובדי התחנה והרב של הכבאות טפסר משנה מנחם פרל.
את תהליך השיפוץ הובילו מי שמכהן היום כממלא מקום נציב כבאות והצלה טפסר בכיר שמעון בן נר , ראש ענף בינוי להב יעקב בן ששון וועד עובדי התחנה.
נציג ועד עובדי התחנה:
״זו היא ממש היסטוריה, אחרי שנים באותם משרדים ישנים ומאולתרים וחוסר נוחות לקהל שבא לקבל שרות הגיע הזמן שיהיו לעובדים משרדים מסודרים נוחים שמאפשרים קבלת קהל נוחה ומכבדת וכמובן מעלית לאנשים בעלי מוגבלויות״
להצטרפות לוואטסאפ חדשות רחובות להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה