ביום שלישי 3.1.17 החל מהשעה 17:00-19:00 תיפתח בבית הקרמיקה (הבנים 15,רחובות) סדנה להורים וילדים -גורים ואריות. בהדרכת עדי בן עזרא. מדובר בסדרה של 5 מפגשים רצופים בכל יום ג' מהווה זמן איכות לילד ולהורה למען שיפור הקשר , חוויה כיפית של יצירה וחיבור לילדים: פיסול בחומרים קראמיים | פיסול בחומרים טבעיים - דגנים, זרעים ואבנים | יצירת כלים (קערות, כוסות ועוד...) | פסלי חיות ומפלצות | הכנת תבליט חימר.
כמה מילים על עדי בן עזרא:
אמנית קרמיקה רב-תחומית עיסוק באמנויות בדרך של חזרה לטבע ולאדמה - פיסול בבוץ, קדרות
פרימיטיבית, פיסול קראמי עתיק, בניית כלי עבודה, ציורי מערות, הכנת פיגמנטים מחומרים טבעיים, סיתות באבן, עבודה על תבליט ועוד.
עלות הסדנה 420 ש"ח ל-5 מפגשים
לפרטים נוספים והרשמה -בית הקרמיקה 08-9472960
להצטרפות לוואטסאפ חדשות רחובות להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.