אחרי תחושת ההחמצה בגביע מול בני הרצליה במוצ"ש מכבי רחובות חוזרת למשחקי הליגה שתארח הערב (שלישי) 20.12.16 בשעה 19:15 באולם קציר (מיכאל כהן 2,רחובות) את א.ס רמת השרון מהתחתית.
רחובות, לה משחק חסר מול עירוני רעננה במחזור הליגה האחרון בשל משחקי נבחרת הנוער בה נוטלים חלק שחקנים מהמועדון מהשרון תרצה קרוב לוודאי לשחזר את היכולת שהציגה לפני מס' ימים מול קהל ביתי תומך.
ברחובות מבינים, שכל תוצאה פרט לניצחון רק תסבך את הקבוצה במאבקי הישארות בליגה ולשם כך מאפשרים כניסה חופשית לאוהדים וזאת על מנת למלא את האולם בקציר בכמה שיותר אוהדים כחולים אשר ידחפו את החבורה של אבנר יאור להשאיר את 2 הנק' בבית
להצטרפות לוואטסאפ חדשות רחובות להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה