






בחטיבת הביניים קציר ב', כל שכבה מאמצת עמותה בעיר לאורך כל שלש שנות הלימוד בחטיבה. והשבוע בחג החנוכה חגגה שכבת ז עם בית הקשיש. התלמידים הגיעו בחולצות לבנות , הכינו טקס ופעילות משותפת לתלמיד ולקשיש . שכבת ח הדליקה נר רביעי במועדון "ניצן " אותו היא מאמצת , כאמור , כבר שנה שנייה . שכבת ט יצאה בבקר נר ראשון של חנוכה עם כיבוד ומשחקי חברה למועדון עמך .
להצטרפות לוואטסאפ חדשות רחובות להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה