מרכז הנשיא בעיר רחובות מזמין את הילדים והמשפחות לסדרת אירועי "יולי מתוק". מדובר בפעילויות יצירה ולמידה משותפות שיתקיימו לאורך כל חודש יולי.
הפעילויות יתקיימו בכל יום רביעי במהלך חודש יולי, החל מהשעה 17:30. להלן הלו"ז המלא של הפעילויות המתוכננות:
- 1 ביולי: מופע פתיחה - מופע קסמים מתוק ומצחיק המיועד לכל המשפחה.
- 8 ביולי: סדנת סוכריות גומי - הכנת סוכריות גומי ולמידה על תהליך היצירה.
- 15 ביולי: סדנת שוקולד - סדנה מתוקה להכנת פרצופים מחייכים משוקולד.
- 22 ביולי: עמי ותמי - יצירת בית ממתקים אישי ומתוק במיוחד.
- 29 ביולי: סדנת בצק סוכר - סדנת פיסול מהנה ליצירת דמויות מבצק סוכר.
האירועים יתקיימו במרכז הנשיא, הממוקם ברחוב הכרמל 76, רחובות. הכניסה לכל הפעילויות הינה חופשית.
צילומים:מרכז הנשיא רחובות
להצטרפות לוואטסאפ חדשות רחובות להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה

אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.