הקטן
הגדל
היפוך צבעים
עכבר גדול
בהירות
ניגודיות
הדגשת כותרות
גווני אפור
בטל שינויים

קבוצת "נערים ב' של סער" ממחלקת הנוער של מכבי רחובות סיימה את העונה במשחק הורים נגד ילדים

מערכת האתר
צילום מתוך דף הפייסבוק מכבי רחובות מחלקת הנוער כדורסל
צילום מתוך דף הפייסבוק מכבי רחובות מחלקת הנוער כדורסל

קבוצת הכדורסל "נערים ב' של סער" ממחלקת הנוער של מכבי רחובות ציינה את סיום העונה במשחק של הורים נגד ילדים.


ממחלקת הנוער נמסר כי המשחק היה צמוד ומלא באנרגיות, וכי ההורים הפתיעו והציגו התמודדות משמעותית מול השחקנים. לסיום, במחלקת הנוער סיכמו והודו על העונה שהסתיימה, וציינו כי הם ממתינים לפתיחת העונה הבאה.




להצטרפות לוואטסאפ חדשות רחובות להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס


באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה