תלמידי שכבת ו' מבית הספר "ויצמן" ברחובות, מחזור ס"ז, ציינו אמש (חמישי) את סיום הלימודים באירוע חגיגי שהתקיים בבית העם.
במסגרת האירוע, העלו התלמידים מופע סיום. המופע הופק ובוים על ידי המורה לתיאטרון, דקלה חיים.
מטעם בית הספר נמסרה הוקרת תודה לצוות החינוכי שליווה את התלמידים לאורך השנה, ובהן מחנכות כיתות ו': אורטל דורה, עדן אלטרס, מירית אוחיון, שלומית פישילביץ ואילה אמיר. כמו כן, הובעה תודה למורה למחול שרית כהן, למורה לאמנות מיכל לשם, ולצוות הסייעות שכלל את תהילה מיכאלוב, ספיר בר וספיר מהצרי על סיוען.
בבית הספר הוקירו תודה גם להורי התלמידים על שיתוף הפעולה והשותפות, ואיחלו לבוגרי המחזור הצלחה רבה בהמשך דרכם ולקראת המעבר לחטיבת הביניים.




להצטרפות לוואטסאפ חדשות רחובות להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה


אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.