הקטן
הגדל
היפוך צבעים
עכבר גדול
בהירות
ניגודיות
הדגשת כותרות
גווני אפור
בטל שינויים

ארבעה מחברי ארגון הקבלנים רחובות והסביבה קיבלו את אות "יקיר ההתאחדות" בכנס באילת

מערכת האתר
צילום מתוך דף הפייסבוק ארגון הקבלנים והבונים רחובות והסביבה
צילום מתוך דף הפייסבוק ארגון הקבלנים והבונים רחובות והסביבה

ארבעה קבלנים, חברים בארגון הקבלנים והבונים רחובות והסביבה, קיבלו בסוף השבוע את אות "יקיר ההתאחדות". הענקת האות נערכה בטקס במסגרת כנס ההתאחדות באילת, שעמד בסימן "מנהיגות שבונה עתיד".


מקבלי האות הם יעקב רוטמן מחברת "אברהם רוטמן", דוד סרוגו מחברת "דוד סרוגו חברה להשקעות ובניין", אבי אמסילי מחברת "אמסילי מבנים והנדסה", ושמוליק מנדלביץ' מחברת "מדן כבישים ומחצבות".


האירוע התקיים במעמד נשיא ההתאחדות, רוני בריק; מנכ"ל ההתאחדות, יגאל סלוביק; אילן גורדו, גזבר ההתאחדות; ויו"ר הארגון, חטיב מוראד. בארגון הקבלנים והבונים רחובות והסביבה בירכו את הזוכים ואיחלו להם המשך עשייה בבניית הארץ.







להצטרפות לוואטסאפ חדשות רחובות להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס


באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה