חניכי מועדון הג'ודו העירוני ברחובות הגיעו להישגים מרשימים באליפות ישראל לקדטים שהתקיימה ביום שישי האחרון (13.1) בהיכל הספורט העירוני באשדוד. בתחרות, שמיועדת למתחרים בגילאים 15 – 17, לקחו חלק כ-350 ספורטאים וספורטאיות מכל רחבי הארץ.
חניכי מועדון הג'ודו העירוני מיטב רחובות הגיעו לתוצאות המרשימות הבאות – הספורטאית הצעירה, מיה לאופולד, זכתה במקום ראשון ובאליפות ישראל עד 52 ק"ג כאשר ניצחה בדרך 3 מתחרות בצורה מרשימה. הספורטאית טופז שמש הגיעה למקום השני המכובד וזכתה בתואר סגנית אלופת ישראל עד 57 ק"ג כאשר ניצחה 2 קרבות קשים אך הפסידה בגמר. הספורטאי אופק פאר הגיע למקום 7 המכובד בקטגוריה של עד 60 ק"ג כאשר ניצח 4 קרבות והפסיד 2.
ממועדון הג'ודו עירוני רחובות מוסרים כי בקרוב ייצאו הספורטאים לקחת חלק באליפות ישראל לקבוצות אשר תתקיים באילת ומיד לאחריה, ייצאו למחנה אימונים באוסטריה כהכנה לסבב התחרויות באירופה.
להצטרפות לוואטסאפ חדשות רחובות להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה