
הישג נאה הגיע אתמול מכיוונה של חטיבת הביניים דה שליט א', כשתלמידת המוסד החינוכי, נעה יעיש זכתה במקום הראשון, יחד עם תלמיד נוסף מבאר יעקב בגמר הארצי של מרוצי השדה, שנערך בחסות משרד החינוך.
הגמר, שנערך במועצה האזורית עמק המעיינות, כלל את הרצים הטובים ביותר בכל קטיגוריית גיל, כאשר נועה זכתה במקום הראשון במקצה לכיתות ט' בריצת 2000 מטרים.
התלמידים שזכו, העפילו לשלב זה לאחר שהשתתפו בתחרויות שנערכו במחוז המרכז שבמשרד, אשר אורגנו ע"י צוות רכזי האירועים על החינוך הגופני.
להצטרפות לוואטסאפ חדשות רחובות להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.