ביום רביעי האחרון חגגו במכבי רחובות ילדות סיום סיבוב חגיגי מול אליצור יבנה.
במכבי רחובות חגגו שני דברים, גם ניצחון על אליצור יבנה וגם סיום הסיבוב הראשון במקום השני בליגה.
במשחק ניצחו הבנות של רחובות 51-29 את אליצור יבנה.
רחובות הגיעו למשחק ללא דריה טקצ'ינקוב הרכזת של הקבוצה שהיתה חולה. הבנות עשו הכל כדי להתגבר על חסרונה של הרכזת.
אלה צוק רם ועדן בים מילאו את המקום מצוין.
קלעו לרחובות :
גילי חלפון 16 נק', אלה צוק רם 10 נק', שלי גוטקין 13, זוהר דיין 8, עדן בים 5, שלי צאיג 4, נויה כץ 2.
מכבי רחובות ילדות מסיימות את הסיבוב הראשון במקום השני בטבלה!
להצטרפות לוואטסאפ חדשות רחובות להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה

אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.