
ביום שלישי 7/2 בטקס שייערך בהיכל התרבות יעניקו ראש העיר רחמים מלול וסגן ראש העיר ומחזיק תיק החינוך זוהר בלום תעודת הוקרה ל – 19 מצטייני מערכת החינוך. בין הזוכים עמנואל סברי מנהל בית הספר ממ"ד "סיני" אשר זכה כמנהל המצטיין של רחובות.
לרגל זכייתו הפתיעו את המנהל, אריאל יו"ר מועצת התלמידים וסגניתו נוי והעניקו לו זר פרחים ולעיני כל התלמידים הקריאו לו דברי ברכה לקול מחיאות כפיים של תלמידי בית הספר.
להצטרפות לוואטסאפ חדשות רחובות להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה