שוער הקבוצה יניב בן ישי התייחס למשחק:
"יצאנו מאוכזבים כי שלטנו במשחק בצורה מוחלטת. חצי השעה הראשונה במשחק הייתה הטובה ביותר שלנו העונה וגם במחצית השנייה שיחקנו מצוין. חבל שהכדורים לא נכנסו, אבל אני לוקח איתי מהמשחק הזה את הדברים הטובים, לא נשברנו כשהיינו בפיגור ומיד חזרנו למשחק ובמשך דקות ארוכות שיחקנו כדורגל משובח. כמובן שאני חייב לציין את העידוד של הקהל במשך 90 דקות. לפני שחתמתי, ידעתי שיש למרמורק קהל טוב אבל לא ידעתי עד כמה הוא טוב ומגיע להם שאפו גדול". בשבוע הבא תצא מרמורק למשחק חוץ בחולון נגד האורתודוכסים לוד ותנסה לנצל את המשבר שבו מצויה הקבוצה של פיני עייש.
להצטרפות לוואטסאפ חדשות רחובות להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.