לואיס בר-ניר, מלווה הפרויקט ומחזיק תיק פיתוח בר קיימא: "הפעילים בשכונה התפרצו לדלת פתוחה כאשר פנו לעירייה בעניין. התכנית מבורכת ביותר ולעירייה משמשת פיילוט, ממנו ראש העיר ואני נרצה בהמשך לבחון את מידת הצלחתו, על מנת להעתיקו לשכונות ואזורים אחרים בעיר. מחקרים מראים שהצלחת הטמעת תכניות בתחום איכות הסביבה מותנים בהסכמה ושיתוף פעולה פעיל של התושבים. העירייה יכולה לספק מלבד רוח גבית את המשאבים הכספיים והחומריים. אני רוצה להודות לפעילים בשכונה ליהורם בן יהודה (ג'וני) יו"ר הועד לדר' ליעל זיידק ולדורית חייקה על פעילותם ההתנדבותית. אירוע ההשקה היה מרשים ומוצלח ותושבים רבים נענו לפרויקט". הפרויקט קיבל את ברכתו של ראש העיר רחמים מלול ומבוצע על ידי ראש לשכתו דודי אשכנזי.
בתמונה מימין לשמאל: יורם בן יהודה (ג'וני), דורית חייקה, ד"ר יעל זיידק, לואיס בר-ניר ודודי אשכנזי
להצטרפות לוואטסאפ חדשות רחובות להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.