יצירה בקרטון היא מחזור במיטבו וניתן לעבד ולעבוד איתו בכלים פשוטים וזמינים. החוג מוקדש בעיקר לפיסול בקרטון ונייר (אין קשר לעיסת נייר). בחוג מלמדים כיצד לעבד אותו וכיצד לשלב קרטון ונייר וליצור צורות חופשיות ומגוונות. בנוסף מלמדים לפסל בשיטה של חשיבה גרפית ולתכנן תוך התחשבות בתכונות החומר. במסגרת הקורס מכירים חומרים שונים ודבקים שונים, ניירות מיוחדים ואביזרים נוספים.
מומלץ מאוד כפעילות של ריפוי ועיסוק, פיתוח הקואורדינציה הדמיון ועבודה בקבוצה.
המפגשים ביום ב’ | 21:30-19:30 בבית האמנים ברחובות.
למידע נוסף או הרשמה טלפונית התקשרו: 08-9472960
להצטרפות לוואטסאפ חדשות רחובות להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.