

במדינה יש כבר אווירה של "אוטוטו יש בחירות" וחברי הכנסת מכל הסיעות מתחילים לחרוש את השטח. יקי ניסנבאום מחדש את המסורת ובתקופה הקרובה חברי כנסת לא מעטים ממפלגת העבודה יגיעו לרחובות לפגוש את הציבור.
ביום ראשון 26/2/17 בשעה 19:00 יגיעו למועדון בני ברית ברחוב הרצל 179 3 חברי כנסת ממפלגת העבודה למפגש עם הציבור מזכ"ל מפלגת העבודה היוצא ח״כ חיליק בר, איציק שמולי ורויטל סוויד.
להצטרפות לוואטסאפ חדשות רחובות להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה