קמפיין "הפטריה הגרעינית" של מופז מצביע למעשה על מדינת ישראל כעל הצד האשם בעימות עם איראן. כשאומרים שנתניהו נתון ב"אובססיה להפציץ את איראן" מכתימים את ישראל כולה. משכיחים את העובדה שהעולם כולו נאבק, בזכות נחישותו של נתניהו, בתוכנית הגרעין של מחמוד אחמדי נזאד. מתעלמים מהסכנה של נשק להשמדה המונית בידי משטר עריץ ופנאטי שמכחיש את השואה ונשבע למחוק את "הסרטן הציוני" ממפת העולם.
הקמפיין הזה לא יוסיף למופז קול אחד, אבל הוא יעצים את קולם של שונאי ישראל. חבל!
הערכת המערכת
חבר המועצה הרצל טובלי שיתף באתרו את דברי צחי הנגבי
להצטרפות לוואטסאפ חדשות רחובות להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה