היום שני 5/11 יתקיים בצהריים בבית המשפט הדיון הראשון בנושא עתירתם של תושבי וייסגל.בנושא האצטדיון. בדיון הזה לא אמורה להתקבל הכרעה ופסק דין סופי , אולם הדיון הראשון יצביע על הלך הרוח של השופטת. האם היא נוטה לכיוון העירייה או נוטה לכיוון תושבי ויסגל. יש לזכור שהמתחם נמצא כרגע תחת צו זמני של הפסקת העבודה (למעט עבודות עפר ותשתית ), הערכה היא שיהיו מספר דיונים 2 – 3 דיונים בתקופה יחסית קצרה ולאחריהם תהיה הכרעה.
אנו במערכת ב106 נשתדל לקראת השעה 16:00 להעלות עדכון מבית המשפט
להצטרפות לוואטסאפ חדשות רחובות להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה