
במסגרת אירועי פורים שהתקיימו ברחבי העיר, התקיימה פעילות אחת מרגשת ויוצאת דופן בחשיבותה באולפנת צביה. הנהלת בית הספר הזמינה את עמותת 'זכרון מנחם' שמטפלת בילדים חולי סרטן ליום התרמה וההיענות הייתה גבוהה ומרגשת במיוחד. לא פחות מ-42 נשות צוות ותלמידות בית הספר התגייסו ותרמו משיערן עבור ילדים חולי סרטן. כמו כן, במסגרת הפעילות נאספו אלפי שקלים תרומת התלמידות והצוות עבור הילדים.
להצטרפות לוואטסאפ חדשות רחובות להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה