עם תחילת הדיון עלתה הצעת פשרה של העירייה האומרת שהעירייה מוכנה להרחיק את האצטדיון לתוך השטח של מרכז הספורט וייסגל (הנטוש) ולהפקיע את שטח מגרשי הטניס לטובת האצטדיון ובנוסף הבטיחה העירייה לסלול דרכי גישה לאצטדיון כך שהתנועה לא תעבור בשכונת התושבים.

אולם לפשרה הזאת הדיירים לא הסכימו, ולכן נקבע שהדיון הבא ייערך באמצע ינואר, כאשר השופטת הודיעה שצו הפסקת הבניה עדיין בתוקף (למעט עבודות עפר). כמו כן הודיעה השופטת לנציגי העירייה שכל הטיעונים על טובת כלל תושבי רחובות, פיתוח הספורט וכד אינם רלוונטיים להכרעת הדין, והמשפט יעסוק בנושא אחד, האם מותר או אסור לבנות במקום אצטדיון. הערכה היא שבדיון בינואר כבר תהיה החלטה או מכסימום ישיבה אחת נוספת
להצטרפות לוואטסאפ חדשות רחובות להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה