


בבקשה...רצחו עץ בן 120 שנה בטענה שהגזע נרקב...
שימו לב לגזע מקרוב וראו שהוא נקי לגמרי!!..
דמעות עלו בעיניי כשעמדתי מול הדבר הכואב והנורא הזה!!
מי נותן את ההוראה? מה יהיה?
היופי נעלם מיום ליום..
בונים גורדי שחקים והורסים את הטבע..
ומשאירים עיר ריקה..
מזל ששתלו לנו עצי "חושחש" ברחוב...
מזכיר שהיתה זו פעם "עיר ההדר" !!!
נעמי אפרתי
הערת מערכת אתר be106
מבדיקה עולה, שהעץ נכרת באישור פקיד היערות רחובות מסיבה של מחלת עץ. ברישיון הכריתה נכתב יש לשתול כפיצוי נופי 2 עצים בגודל 8 במרחב הציבורי ובסביבה הקרובה.
להצטרפות לוואטסאפ חדשות רחובות להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה