עובד עירייה שפרש מהעירייה הגיש תביעה נגד בכירים בעירייה ונגד ראש העיר לשעבר שוקי פורר על סך חצי מיליון ₪ בטענה שהפעילו עליו לחץ לפרוש מתפקידו ובלי לקיים הבטחה לשבצו בתפקיד אחר. כמו כן הוא תבע אותם על כך שהתברר בדיעבד שהוא היה צריך להשיב לקופת העירייה סכומי כסף ששולמו על הפרישה בניגוד לנהלים. בית הדין דיה את כלתביעות העובד וקבע שראש העירייה והבכירים מנכ"ל העירייה, יו"ר ועד העובדים ומנהל אגף משאבי אנוש פעלו בתום לב. כמו כן חוייב העובד להשיב סכומים מסויימים מהפיצויים שקבל שלאכדין ולשלם שכר טירחה לנתבעים
לידיעה המלאה בערוץ 7
http://www.inn.co.il/News/News.aspx/246408
להצטרפות לוואטסאפ חדשות רחובות להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.