





במסגרת יום המעשים הטובים, השחקניות של מכבי טופז רחובות הלכו להתנדב בכלביה של רחובות.
במהלך יום ההתנדבות, המתנדבות מהקבוצה תרמו מזמנן למען בעלי החיים על ידי טיול עם הכלבים, סיוע לצוות הנקיונות, האכלה וטיפול בכלבים.
לדברי המתנדבות, מדובר בחוויה מרגשת ומספקת.
״כל כך מרגש ונותן סיפוק אדיר לראות את ההתרגשות של הכלבים לצאת פעם אחת בשבוע ולראות אור יום״.
להצטרפות לוואטסאפ חדשות רחובות להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה