
במשחק רבע גמר גביע המדינה שנערך ביום שישי במגרש מכבי רחובות, בין מכבי רחובות להפועל תל אביב בשנתון ילדים ג, ניצחה מכבי רחובות במשחק ענק 6-2 את הפועל תל אביב,
המשחק שהתעלה לרמה גבוה היה ספורטיבי ומהנה.
קבוצת ילדים ג" עושה עונה מקצועית מדהימה גם בליגת מרכז הבכירה בארץ, והשנה במפעל הגביע ניצחה את עירוני קרית שמונה והפועל תל אביב שני מועדונים שקבוצת הבוגרים שלהן משחקות בליגת העל, הקבוצה הביאה כבוד גדול למועדון ולעיר רחובות שזו הפעם הראשונה שמגיע קבוצה ממחלקות נוער בכדורגל מהעיר למעמד חצי גמר גביע המדינה.
משחק חצי הגמר יתקיים ביום שני באצטדיון רמת גן נגד מכבי פתח תקוה.
שאפו ענק לצוות המקצועי ולשחקני הקבוצה על המאמץ
להצטרפות לוואטסאפ חדשות רחובות להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה