
הפועל באר שבע 66 - מכבי רחובות 63
ביום רביעי 12/4 נערך המשחק הראשון מתוך שלושת משחקי רבע גמר פלייאוף עליון. רחובות יצאה למשחק חוץ לעיני 1500 אוהדים מהם כ – 150 אוהדי רחובות בעידוד רועש הובילו את רחובות להוביל באופן משמעותי בכל שלבי המשחק. אך בשניות האחרונות למשחק באר שבע הצליחה להשוות וכפתה הארכה 59:59 . אך בהארכה ההובלה עברה לבאר שבע ותוצאת המשחק הסתיימה בתוצאה 66 – 63 לבאר שבע.
תוצאת הסיום 59 - 59 לפני הארכה

משחק הגומלין ייערך ברחובות במוצאי שבת 15/4 בשעה 20:00 באולם קציר ואם רחובות תנצח ייערך ביום שלישי 18/4 המשחק השלישי והמכריע.
קלעו לרחובות:
יונתן לוי 18 (9 רב'), ינעם אירם (9 רב') ומרקיז אדיסון 12 כ"א, אוון ייטס 11 (10 רב'), גור פורת 6 , גל איתן 2, אופק חכמון ודולב דראפיץ' 1 כ"א. כן שיחקו קובי חסון ותומר שוקרון.
להצטרפות לוואטסאפ חדשות רחובות להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.