
היום שלישי 25/4 בשעה 15:00 יתקיים במגרש מכבי רחובות משחק כדורגל משותף לשוטרי רחובות ושחקני בני יצ'אלאל המייצגים את שכונת קריית משה. כאשר כל קבוצה תהיה מעורבת משוטרים ושחקני בני יצ'אלאל. המשחק הוא לזכרו של השוטר שלומי אסולין ז"ל אשר נרצח במהלך עימות עם פורצים באזור התעשייה. המשחק ביוזמת חבר המועצה אבאי זאודה וסמת"ח רחובות ומוקד קליטה רחובות. וייתקיים במעמד ראש העיר רחמים מלול, מפקד מרחב שפלה תת ניצב מוטי אדרעי, מפקד משטרת רחובות סנ"צ שרון מנור, קייס הקייסים ברקו טגניה, משפחת השוטר ועוד.
להצטרפות לוואטסאפ חדשות רחובות להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה