באחד המכתבים שנכתבו על תלמידי כיתה ט' 5, לירי בר, מזכ"לית מועצת הנוער ורועי בבאי, נכתב: "אנו תלמידי כיתה ט' בבית הספר דה שליט חטיבה א' ברחובות, מביעים את תמיכתנו בכם בתקופה קשה זו. אנו בטוחים כי אתם מסוגלים לעמוד באש האויב חזקים ואיתנים. אל תיכנעו לפחד, תהיו אופטימיים ושמרו על מצב רוח טוב. אצלכם (לצער כל עם ישראל) זוהי כבר שגרה ואין אנו מסוגלים להבין את אשר על ליבכם. אנו שואפים לעתיד טוב יותר, עתיד של שלום, חירות, אחווה, חופש לבצע את המטלות היום יומיות ללא חשש. אנו יותר מנשמח לארח אתכם בעירנו הצנועה- רחובות ובבית ספרנו הנהדר, כדי שתוכלו ללמוד ולהיכנס למעגל העבודה בעתיד כמו כל תלמיד במדינת ישראל." במכתב נוסף של תלמידת כיתה ט' 5, גפן גורליק נכתב: "אצלנו לא התבטלו לימודים בגלל נפילת קאסמים, אני לא מכירה את ההרגשה של להתעורר כל בוקר למצב כל –כך לא יציב....אני רק יכולה לנחש ולדמיין.....אבל לפחות נוכל לתמוך ולשלוח לכם את אהבתנו תמיד נוכל".
להצטרפות לוואטסאפ חדשות רחובות להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.