
כיום הכניסה העיקרית לחניון קניון רחובות ולעיריית רחובות נעשה מכיוון רחוב חרל"פ. מיקום הכניסה גורם ללחצי תנועה לנכנסים וליוצאים מהחניון.
בישיבה האחרונה בעירייה אושר להנהלת הקניון להפקיד את התוכנית החדשה להסדרת הכניסה לחניון הקניון. (ישנה כניסה נוספת של רכבים לקניון לבאים מרחוב רוז'נסקי - טשרניחובסקי).
על פי התוכנית החדשה, הכניסה במתכונת הנוכחית תבוטל ובצומת הרחובות חרל"פ – טלר (כ – 20 מ' מהכניסה הנוכחית) תיבנה כיכר חדשה אשר תסדיר כניסה חדשה לקניון. בניית הכיכר תהיה בחלקה הקטן על שטח מגרש בית"ר הצמוד לצומת.
מגרש בית"ר

את הכיכר תבנה על חשבונה הנהלת הקניון חברת אזוריט. ובמסגרת בניית הכיכר יהיה פתרון נגיש להולכי רגל.
להצטרפות לוואטסאפ חדשות רחובות להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה