בעקבות ההסלמה במצב הביטחוני בדרום הארץ, הודיע מרכז האאוטלט בילו סנטר בקרית עקרון, מקבוצת קניוני מליסרון, שהוא מחבק את תושבי הדרום ומזמין את ההורים והילדים ליהנות היום ומחר 15-16/11, מיום כיף במתחם הלונה פארק והג'ימבורי ולהתפנק בפיצות וטרופיות ללא תשלום.
לדברי מנכ"ל בילו סנטר מנחם מעודי: "אנו מחבקים ועוטפים את תושבי הדרום ומזמינים את ההורים והילדים ליהנות אצלנו במתחם ולהתפנק ככל האפשר לאור המצב הנוכחי"
להצטרפות לוואטסאפ חדשות רחובות להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה