
להקת בנים בכיתה יא מקריית החינוך למדעים ברחובות הוקמה לפני כשלוש שנים כהרכב מוזיקלי בו : אופק פז ניגן בבס, נדב דבן בתופים ותום ברק בגיטרה. לפני כשנה הצטרף הסולן סהר בר-אל, ומאז החלו לכתוב שירים מקוריים, ולהופיע תחת השם "The No!" (=הלא)
שם מקורי זה גובש על ידי חברי הלהקה בזמן הופעה בבית הספר, כאשר נאלצו לתלות שלטים של "לא לגעת" על ציוד נגינה, ובשלב מסויים במקום "לא לגעת" הם כתבו "No".
הלהקה מנגנת בסגנון פאנק רוק, והופיעה כבר פעמיים בעיר הנוער, ופעם אחת כמופע חימום בגן העיר. כעת, מטרת הלהקה להגיע לכוכב הבא. נאחל להם הצלחה רבה !
שיר מקורי של הלהקה:
להצטרפות לוואטסאפ חדשות רחובות להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה