לאור המצב הביטחוני, פנה שחף בדף הבית שלו בפייסבוק בקריאה נרגשת לבליינים בזו הלשון:
"חברים שליייי, אני יודע שהמצב לא משהו, ובאמת שהמחשבות שלי עם תושבי הדרום וקו האש. אבל היום אני חוגג יום הולדת שתכננתי כבר תקופה ארוכה, הולך להיות קרנבל של החיים, יש מרחב מוגן, ואני באמת חושב שלהרכין ראש לטרור זה סתם לתת לחארות לנצח...אז בנימה אופיטמית זו אני אשמח אם כווווווווווללללכככככם תבואו לחגוג איתי ונראה להם שאנחנו לא נותנים להם לעצור לנו את החיים!!!"
אתר ב106 מאחל לשחף המון מזל טוב והצלחה בהמשך הדרך.
להצטרפות לוואטסאפ חדשות רחובות להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה

