

כ 100 מתושבי העיר הפגינו הבוקר שישי 16/6 במחאה כנגד החלטת מועצת העיר למינוי רב ראשי ספרדי בנוסף לרב האשכנזי המכהן כיום, תפקיד שעלותו מוערכת בחצי מיליון שקל בשנה ויותר.
בין השלטים ניתן היה לראות קריאות כגון "רב אחד עיר אחת", "רב אחד ודי", "רב הוא לא המבורגר – לא צריך כפול", "חצי מיליון זה המון" ועוד.
יש לציין שההפגנה, שהייתה מתוכננת לרחבת הקניון הועברה ברגע האחרון למקום סגור ואחורי במתחם העפר מעבר לכביש, ולכן היה על המפגינים לגלות יתר תושיה כדי להסב את תשומת לבם של העוברים ושבים לנושא.
להצטרפות לוואטסאפ חדשות רחובות להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה