עוד עשה הנאשם, כשהוא שולח למנהלת בית הספר מכתב, ובו צירף את תוכן ההתכתבויות ששמר במחשבו.
ההליך המשפטי הגיע להסדר טיעון בין הצדדים, במהלכו הוסכם כי המורה יודה במעשים, כשבית המשפט מרשיע אותו בעבירה של פגיעה בפרטיותה של סייעת בית הספר.
השבוע הטיל בית המשפט על המורה עונש של 140 שעות, אותן יבצע לתועלת הציבור, וכן חייב אותו לפצות את הסייעת ב-1000 שקלים.

להצטרפות לוואטסאפ חדשות רחובות להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה