מהמתואר בכתב האישום שהוגש לבית המשפט ברחובות, האיש ניגש למדפי השתיה בסניף הרשת, ונטל מהם שני בקבוקי ויסקי ברנדי בשווי של 160 שקלים כל אחד.
מנהל החנות, אשר הבחין בנעשה ניגש לאיש, ובזמן שהזעיק לשוטרים והמתין להם, ניגש הנאשם שוב למדפי החנות, ונטל בקבוק ויסקי נוסף, כשהוא מכניסו לשרוול חולצתו.
"לא רציתי לגנוב, אשתי חיכתה לי בחוץ עם האוטו", אמר להגנתו בבית המשפט, אולם מהר מאד הודה במיוחס לו. בית המשפט הרשיע אותו בגניבה, וגזר עליו חודשיים מאסר, בנוסף לקנס של 300 שקלים.
להצטרפות לוואטסאפ חדשות רחובות להצטרפות לוואטסאפ חדשות מזכרת בתיה קריית עקרון והמושבים להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה