מאור פיינשטיין מרחובות שוער בני יצ'אלאל הלומד כעת באוסטרליה, משתתף במכביה כשוער הראשון של נבחרת אוסטרליה ואתמול במשחק הראשון של הנבחרת האוסטרלית נגד אנגליה במגרש בית וגן של בית"ר ירושלים (מאור שיחק במחלקת הנוער של בית"ר ירושלים) עמד בשער האוסטרלי והמשחק הסתיים בתוצאה 1 – 1. כאשר מאור היה המצטיין במשחק.
נ.ב
סבו של מאור, יעקב פיינשטיין השתתף במכבייה ה – 4 כשחקן נבחרת ישראל בכדוריד.
להצטרפות לוואטסאפ חדשות רחובות להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה