אבל על אחת כמה וכמה שהדברים שכתבתי אז כנגד כניסה רגלית נכונים גם כיום.
ועוד מילה אחת: רבים מברכים כיום את עמיר פרץ, שאחראי לעצם קיומה של מערכת כיפת ברזל. ואכן, ראוי לברך אותו על שהנהיג כשר הביטחון מדיניות שרואה באזרחים ובשלומם את מוקד העניין של צה"ל. אבל בד בבד עם הברכות על כך שהרחיק ראות ועל הצלחתה המדהימה של המערכת במניעת פגיעה בנפש בישראל, ראוי להתריע פן ההנהגה הנוכחית תיקח את הכלי ההגנתי הזה ותנצל אותו כדי לתת כסות וגיבוי ציבורי למתקפה נטולת פרופורציות בעזה שתגבה מאות ואלפי קורבנות.
בתקווה שיושג שקט עבור תושבי הדרום מבלי ששני הצדדים ישלמו מחיר יקר נוסף בדם.
מתוך האתר של דובי קננגיסר
http://www.facebook.com/dubikan?ref=ts&fref=ts
להצטרפות לוואטסאפ חדשות רחובות להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה