עבודות הפיתוח בפארק החדש בשכונת רחובות המדע מתקדמות בקצב קדחתני והתושבים מקווים שבתוך ימים ספורים ייפתח הפארק לציבור.
השבוע בוצע קיבוע לגדר גינת הכלבים והותקנו מצלמות בשטח.

יו"ר ועד השכונה, אלי בן ברון:
"אחרי שנים רבות של ציפיה ועבודה של ועד השכונה אל מול העיריה ומתן דיל, הפארק עומד סוף סוף להיפתח.
בשכונה יש לא מעט זוגות צעירים והרבה ילדים, וזהו מקום שמבחינתי אני רואה אותו כנכס אסטרטגי לחיי הקהילה בשכונה, להכרות של התושבים האחד עם השני וכמקום מפגש מרכזי בשכונה, אנחנו מצפים שבזמן הקרוב יתחילו לעבוד גם על חלק ב' של הפארק כדי להשלים עד תום את הריאה הירוקה בשכונה".

להצטרפות לוואטסאפ חדשות רחובות להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה