סגירת רחוב דרך אצ"ל בקטע הרחובות מרדכי בשיסט – ציפורה טוב
עיריית רחובות, באמצעות מינהל ההנדסה, מבצעת לרווחת התושבים המשך עבודות פיתוח וביוב ברחוב דרך אצ"ל.
במסגרת העבודות ייסגר לתנועת כלי רכב רחוב דרך אצ"ל, בקטע הרחוב מרדכי בשיסט – ציפורה טוב (הצד המערבי) מצפון לדרום, החל מיום ראשון, ז' באב, 30.7.17, בין השעות 17:00-7:30.
צפי לפתיחת הרחוב לתנועה: חודש אוגוסט.

להצטרפות לוואטסאפ חדשות רחובות להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה