ביום שישי 28/7 לפנות בוקר יצאה משלחת של 21 בני נוער תושבי העיר לעיר התאומה היידלברג. את המשלחת ארגנו אנשי צוות ועדת ההיגוי רחובות- היידלברג. בני הנוער מכל בתי הספר התיכוניים בעיר נבחרו לייצג את העיר רחובות. במהלך הביקור יתארחו בני הנוער בבתי משפחות מקומיות שילוו אותם במהלך ביקורם ולמעשה לכל נער ונערה מהעיר הוצמד מלווה, בן אותו הגיל מהעיר התאומה. במסגרת הביקור יפגשו הנערים את בכירי העירייה בעיר התאומה, יקיימו שולחנות עגולים בנושאים אקטואליים, יבקרו באתרי זכרון לשואה ועוד. המשלחת צפויה לשוב לישראל בעוד כעשרה ימים.

התלוו למשלחת עו״ד יניב מרקוביץ׳- המשנה לראש העיר ואחראי קשרי חוץ
אביגיל מעין- מארגנת המשלחת, לאורה נצר- חברת אגודת הידידות, ישי בוטנרו- חבר אגודת הידידות
להצטרפות לוואטסאפ חדשות רחובות להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה