בהפועל מרמורק גם מתכוננים במרץ למשחק. כ-50 מאוהדי הקבוצה כבר הבטיחו את מקומם למשחק שייערך ביום שישי 30/11/12 בשעה 12:15 במגרשה הבלתי אפשרי של עירוני ערד. כמאה אוהדים צפויים להמשיך ולדחוף את הקבוצה. הכניסה למשחק חופשית. אוהד הקבוצה יגל שרעבי: "הייתה לנו מנוחה ארוכה ועכשיו הגיע הזמן לתמוך בקבוצה בכל הכוח. אנחנו מארגנים שיירת רכבים לערד ונעשה את מה שאנחנו עושים הכי טוב וזה לעודד את הפועל מרמורק".
להצטרפות לוואטסאפ חדשות רחובות להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה