כ-37 אלף ילדים ובני נוער התחילו את יומה הראשון של שנת הלימודים תשע"ח בעיר רחובות בצורה חלקה ובאפס תקלות.
במקביל לפתיחת הלימודים יצא ראש העיר, רחמים מלול, יחד עם חברי המועצה והגורמים המקצועיים לסייר במוסדות החינוך ולוודא שאכן השנה נפתחת על הצד הטוב ביותר.
הסיור התחיל בבית הספר היסודי וייצמן, ממשיך לגני ילדים ממ"ד בשכונת רחובות המדע, משם לאור לציון ומקנחים בתיכון דה שליט.
להצטרפות לוואטסאפ חדשות רחובות להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה