ארגוני הנכים המוחים על אי הגדלת קצבאות הנכים והשוואתו לשכר המינימום מפגינים בשבועות האחרונים ברחבי הארץ על ידי חסימת צמתים מרכזיים לפרק זמן מוגבל. הבוקר יום רביעי 13/9 בסביבות השעה 8 בבוקר הם חסמו את צומת בילו ולאחר מחאה של פחות משעה הם פינו את הצומת אשר נפתח לתנועה בהכוונת כוח משטרה

להצטרפות לוואטסאפ חדשות רחובות להצטרפות לוואטסאפ חדשות מזכרת בתיה קריית עקרון והמושבים להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה