סרטון
**לכל בעלי הכלבים למיניהם**:
למה רחוב הרמן מאאס וסביבתו מלאים בצרכים של הכלבים שלכם??
למה אני צריכה ללכת ברחוב עם הילדה שלי וכל 2 צעדים להזהיר אותה "תיזהרי קקי",
או לדאוג שהעגלה של התינוקת תעלה על איזה מוקש?
למה אני הולכת ברחוב ויש ריח של קקי ופיפי של כלבים בכל מקום??
אני מבקשת בשם כל הדיירים שבשכונה:
בבקשה תאספו את הצרכים של החיות שלכם!!
זה מגעיל, זה לא נעים וזה הורס את כל היופי של השכונה!
אנחנו גרים ממש מעל פינת כלבים בפארק וסובלים מהנביחות עד השעות הקטנות של הלילה, אז לפחות שהרחוב יהיה נקי!!!
בערים אחרות ראיתי מפוזרים בפארקים וברחובות דיספנסרים עם שקיות לצרכי הכלבים.
זה נקרא "שקי-קקי" שווה שהעירייה תבדוק את העניין ותפזר כאלו
במקומות "מועדים לפורענות"
תודה ויום מקסים!
חפצי קורנצביט
להצטרפות לוואטסאפ חדשות רחובות להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה