ביום שישי הקרוב 6/10 בשעה 10:00 יתקיים הפנינג כדורסל עם שחקני מכבי רחובות בכדורסל ברחבת הכניסה לקניון רחובות. במהלך ההפנינג הקהל יוכל להצטלם עם השחקנים, להשתתף בתחרויות נושאות פרסים.
עונת הכדורסל נפתחה עם משחקי גביע האיגוד. אתמול יום ראשון הקבוצה יצאה למשחק חוץ נגד באר שבע והפסידה 62 – 61 ולמעשה תמו הסיכויים לעלות לחצי הגמר וביום שלישי יתקיים המשחק האחרון ורחובות תשחק בבית (לפרוטוקול בלבד) נגד אליצור יבנה.
ב – 19/10 יחלו משחקי גביע המדינה ובו תארח רחובות את כפר סבא. המשחק ישודר בערוץ 5 והמנצחת במשחק תפגוש בסיבוב הבא קבוצה מליגת העל.
להצטרפות לוואטסאפ חדשות רחובות להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה